Tiden rinner iväg

Inte ens hunnit blogga. Många hästar att rida, jobbat lite extra då Hanna är sjuk, haft ont i benet o mina händer domnar så det är svårt att göra allt man vill, min inneboende blir jag inte klok på, (någon som kan prata med hästar får gärna komma hit) den stora rödhåriga har lärt sig öppna hag-grinden (han kan även öppna boxen) Ja men annars är det bra :) 
Tränade för Lisa igår, hade jätteont, tog massa piller men det bara skar som knivar då jag satt upp, trodde aldrig det skulle gå, men sen satt jag jättebra, mjukt o avslappnat, länge sedan jag satt så bra, å efteråt kom jag knappt av. Konstigt va? Övade på tvåor o ettor, gick inte kanon, men häftigt att få öva på det igen ( har inte velat göra det i tävlingssäsongen) Gjorde saxen, å då jag bara gjorde rätt gjorde även Chatte rätt ;) VBL!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb