Grattis igen kära far

Idag har han lyckats få den sjätte dubbel-championen i sin ägo, Kim tog en etta på jaktprov idag. Han var så stolt o glad då jag träffade honom :) De andra hundarna har hetat Kim, Zenta, Zita, Kim, Zeppy o så nu en Kim igen (fantasin flödar då de sätter namn...) Han har haft några till som varit utställning-champion o några som varit jakt-champion, men inte både och alltså.

Idag har jag annars VABBAT. Eller just det, borde gjort det då Mira varit hemma o sjuk, men då man har knasigt jobb där det inte går att stänga igen o svårt att få vikarie har jag fått jobba rätt mycket ändå. Ingens fel, det är så det är men visst är det tråkigt. Speciellt då Mira säger; Jag är aldrig sjuk o då jag är det kan du inte ens stanna hemma :( Inte lätt att vara arbetande mor ibland...
Annars var hon rätt glad då hon vaknade o var sjuk. I vanliga fall är hon aldrig sjuk på skoldagar utan bara på lov, så nu sa hon att nu kanske jag kan få vara frisk på loven :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb