Gör man mycket hinner man med mer :)

Hoppat mina killar idag. De var alla tre så mjuka o spänstiga. Red "bara" liten studs + en komb, massa övergångar o tempoväxlingar. Bra gymnastik helt enkelt.
Hann även med att rida en guling idag, inte ofta jag sitter på henne (Vanilla) Hon var mycket bättre än sist jag red henne. Finns hopp för LHK:s hästar :)
Mitt projekt visade att jag hade lite att bita i, hmm, blir inte riktigt klok på henne???
 
Skulle haft två privatlektioner idag, men den ena fick ställa in pga senskada på hästen, tråkigt :( Men den första fick jobba hårt, å liiite bättre blev det allt ;)
Mina övriga elever har alla ridit bättre än de brukar, roligt att vara ridfröken då :):):)
 
Nu sitter jag i soffan o har lite ont :( Benet värker, händerna domnar, ryggen stel. Bläääää :(

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb