Tur till Helsingborgs djursjukhus

Min lilla problemhäst Emmi som jag har arbetat med en månad som inte vill bli riden åkte vi ner med, jag o hennes ägare. Vet. såg ju tydligt att hon fick panik o inte vill, men tyvärr hittade inte han heller någon orsak till detta. Men roligt att få bekräftelse på det jag har kontrolerat, samma saker gjorde även han o huttade inget. Nu är det upp till försäkringsbolaget att bestämma hur vi ska fortsätta. Emmi fick i alla fall åka hem till sig, så nu kan jag ta emot en ny in/tillridningshäst :)
Ida var med med en av sina fina hästar, blev lite behandling i ryggen på henne.
Vi hade Johan Lentz, samma som jag hade till Chatte då jag var där för 1,5 år sedan. Tycker han är riktigt bra! (borde jag ju inte tycka eftersom han varken kunde hjälpa Chatte eller Emmi...) 
Ett stort tack till de som höll ställningarna hemma, Malin som fodrade o Marie som mockade åt mig. Tack snälla ni!

Kommentarer

  1. Så lite så! Du får visa mig hur ni mockar så kan jag ju fixa det samtidigt ;))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb