Höstlov, höstlov, höstlov!

Dagen började med privatlektion för Jennifer o hennes nya fina häst. Den där Jennifer, hon upphör aldrig att förvåna mig ;) 
Sedan dax för mina vanliga tanter, fast i dag var medelåldern betydligt yngre tack vare Matilde. 
Vi drogade både MR M o Navara så att det gick att klippa dem, är faktiskt inte säker på att de nyktrat till än... Räcker nog med halv dos nästa gång... 
Fick även äran att följa med US på deras uteritt, passade på att ta med dem på en härlig galopprunda. Rätt säker på att hästarna sover gott inatt ;) 
dressyrpass på finaste i hällregn, tävling i morgon ju. Blev även en liten ritt på "den galna hästen" i skogen. Var klok o förståndig o ledde henne förbi alla hemskheter så hon inte skulle bråka, å då jag skulle sitta upp insåg jag att jag glömt hjälmen.snopet. Blev bara att gå tillbaka o göra om, göra rätt lixom. Hästen skötte sig i alla fall, det var ju det viktigaste.
Bjöd sedan in mig till Glosisarna på en kaffe o fick mat. Ska nog göra om det ;)
Sitter nu i soffan o mår lite dåligt av allt godis jag vräkt i mig, precis som det ska va...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb