Ärtskida

 Ida bjöd in sig till oss (eftersom vi är så ofina att vi inte bjuder lixom...) (oss=J o Ja)
Lite bebis mys, goda pajer, de godaste jag någonsin ätit (antagligen pga att jag inte hunnit äta så värst mycket idag) underbart gott kaffe (antagligen för jag inte fått något innan idag pga strömavbrott) o fantastiskt god efterrätt (antagligen för att den var helt underbar!) Men framförallt var underhållningen den allra bästaste. Ida hade tagit med sig film från gamla LHK-dagar mm. Kommer ni ihåg Kubiken, Winnie, Bambi, Trolle, Cindy, Bruse mfl? Goa gubbar som Claes Illbratt o Putte Gill som dansar i kjol o badar badkar medans Jenny hoppar över :) Jenny tror jag har gjort en personlighetsförvandling, hon hoppade runt som en galning hela tiden. Ja vad vi har skrattat :)
Det roligaste är att J o I har trott på allt jag sagt o gjort ;) 

Kommentarer

  1. Ja varför har jag blivit rädd för det där... verkade ju hurskoj som helst ;)

    SvaraRadera
  2. Hmm jag fattar nu varför du ville vara med oss!! Vi måste ju höjt ditt självförtroende till katastrofala höjder😜 haha! Du har lärt oss allt vi trodde vi behövde kunna... Gunga fram och tillbaka i bilen så rullar den bättre, PYTTSAN!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb