Klubbtävling i hoppning på LHK

Många nya ryttare var med denna gången, kul. Mira o Coco debuterade 30 cm, felfritt o rosett :) Jag sprang med, felfritt men jag fick ingen rosett :( M red även LD-10 på Eddie. Jenny hade gått omhoppningsbanan med henne, hon började kanon, hoppade lite snett över första, bra sväng till andra, sedan tog hon lååååång sväng till trean o fyran, mamman slet sitt hår! Skämt å sidor, hon red jättebra=stolt mamma :) 
Det var väldigt många som red fina rundor, blir så glad då jag ser att träning ger resultat + att vi har många fina lektions + privathästar på LHK. Ingen nämnd, ingen glömd.
Red en 90 runda på Jöns. Han kändes kanon fin fast jag fick ett stopp på första (råkade titta till på konerna precis då jag kom fram) å sedan rev han ett för vi kom fel. Låter ju inte så bra men han var rund o fin i galoppen o bra språng för övrigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb