Om man planerar in mycket hinner man med lite till :)

Fått undan en hel del på jobbet idag, ni vet småsaker som aldrig blir av, de gjordes idag :) Känns skönt.
Ridit fyra hästar + liiiite på en till. De flesta fina men en av dem fick jag sitta av o longera för o kolla om han var halt, men det var han inte vad jag kunde se. Jag tänkte att man kan inte gå så här dåligt utan att vara halt... Usch, men det går nog bättre i morgon... Jöns hopptränade ikväll, å då han haft boxvila i sex timmar innan var det mycket energi i honom, fiiiin att rida var han då :) Varade säkert i tio minuter innan han blev trött, hehe. Kul att hoppa tyckte vi båda fast han är nog ingen mästerskapshoppare. Fast jag kanske inte är någon mästerskapsryttare heller...
Haft lektion för duktiga Wilma.
Coco o Hogin har fått sko vilket vimsiga Coco inte tyckte var så skoj. Barnen skulle ta hand om detta då jag var fullbokad o hovis kom ca 6 timmar försent (...) men som tur var kom Jenny, för barnen tyckte hon var läskig o gömde sig i sadelkammaren :)
 T.s möte o Mira har hopptränat.
Har faktiskt hunnit med att laga mat också!!! Om ni undrar så har dygnet ibland mer än 24 timmar som tur är ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb