Midsommar i bilder, många bilder :)

När de var små var det så lätt att få fina kort, nu blir det mest konstiga miner...

Bästa kortet, hmm

Vi tvingade inte ens honom fast det ser så ut

 

Som sagt, inte så lätt för fotografen att ta bra kort :)

Men Mira blev bra:)

Älskar sandfot kort


Fina

Kärlek

 

Mira posar

Midsommarstången vi hjälpte till att dekorera

Massor med bad blev det, även för mig. Älskar att bada, men det var allt liiite kallt


Seb blev nedgrävd


Alla barnen

Choklad-doppade jordgubbar är tradition


Snygga vi alla är ;)





Perfekta gömstället!


Har massor med fler kort, men alla vill inte vara med på min superba blogg, så ni som vill se mer får komma hem till mig. Har bla ett jättefin kort på Ida, måste skicka det till mamma o pappa.
Tack alla inblandande för ett trevligt midsommarfirande! Men nästa år, ta bort mig från grillen o städa undan alla pennor...

Kommentarer

  1. Måna fina foton och vilken snygg klänning du hade! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha sista kommentaren :)
    Lite kvick ilsk, vi kanske är lite lika du och jag :)

    Tycker er familj blev skita bra :) (på kortet dåå)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker Jenny hade fin klänning:)
    Undrar var hon hittat den:)
    Ser mysigt ut;)
    / ida

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb