Grattis JogiYo (man får inte säga Jöns på hans födelsedag säger Seb)

Så här såg han ut för 4 år sedan

Han har fått fira genom att hoppträna för Tomas Hammar. Riktigt duktig. Härlig energi i honom i dag, så länge han orkar, ca 5 min... Hoppar duktigt men något riktigt scoop är det inte...
Efter träningen hade vi lite teori. Men jag vet inte, även om jag tycker han är bra att träna för så köper jag VERKLIGEN INTE allt han säger...
 
Chatte har varit iväg på dressyrtävling så han fick inte vara med o träna. Men vi kom 2:a i MSV C:1 o vann MSV C:2!!! Tyvärr han vi inte stanna på prisutdelningen eftersom vi skulle hem o hoppa, lite tråkigt, är ju inte varje dag som vi vinner ;)
Fortfarande dålig skritt som vi naturligtvis för dåliga poäng på, så det är ju riktigt bra att vinna ändå. Hade en rätt så bra känsla inne på banan idag med, framförallt i andra klassen. Tycker nog han går bättre på träns än kandar, lite problematiskt för i de högre klasserna måste jag ha kandar.
Men en kul dag o trevliga människor i Torestorp.

Kommentarer

  1. Tänk att den lille kunde bli en sådan bamsestor häst ;))

    SvaraRadera
  2. Hade ni teori för Thomas? Spännande.../ ida

    SvaraRadera
  3. Ps GRATTIS JÖÖÖNS ds

    SvaraRadera
  4. Å jag missade att säga grattis på hans födelsedag.. men hipp hipp hurra :)

    ps, jag sa dock jöns till honom även den dagen ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb