VAB idag o igår

Har en förkyld Smilla här hemma. Fast jag jobbar ju lite ändå, det är det som är det fina med mitt jobb, för då R kommer hem kan jag åka o jobba. Snälla Lynn tog mina första lektioner igår, så jag hade bara hoppningen sen. Å som de hoppade!!! Riktigt kul tyckte jag i alla fall :) Hade även tagit upp V.V så jag hoppade efteråt, fick sällskap av Hanna, alltid kul :)
Idag kommer R hem tidigare, så då hinner jag med Ruby innan jag börjar på ridskolan (igår fick hon bara öva på att ha bett i munnen, å det är läääääskigt) men även idag är det sen vikarie, för jag ska på kurs så jag kan få examinera nya gröna kortet aspiranter. Idag är det Fredrika som får hoppa in.

Ha det gott i snön allihopa. Ja jag vet att vi vill ha VÅR nu, men ingen ide´att ödsla energi på att gnälla över vädret. Passa istället på att galoppera i snön, ta några sista pulka åk  med barnen (jag har ju gnällt över att jag knappt åkt pulka, får väl passa på nu då...) eller varför inte bara sitta inne o mysa under en filt, tänd ett ljus o läs en god bok :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb