Vårbruk i vintern

Tänkte att det var en fin em att sätta lite staket. Men jag borde anat oråd då jag sjönk ner en halvmeter i den djupa snön...
 Först så orkade inte skruvdragaren dra in isolatorerna. Hmm, det är nog dåligt batteri tänkte jag o plumsade tillbaka till stallet för att byta. Tyvärr funkade det fortfarande inte. Ringde R som sa at jag måste förborra. Plumsade tillbaka för att hämta borr, å så tillbaks till stolparna igen. Nu började jag bli rätt bra trött av allt plumsande... Borrade på så fint så till borret gick av... Men eftersom jag har en förstående o klok man hade han gett mig ett extra så det var bara att fortsätta. Tills tumstocken gick av... (som var av innan så nu mätte den inte tillräckligt) Jaha, tänkte jag, men jag skruvar väl i isolatorer där jag har hunnit förborra. Men nu dog batteriet igen. 
Nu äntligen gav jag upp :) 

Kommentarer

  1. Hahaha, vadå förborra ?? O vad i hela världen har man tumstock till när man stängslar ??:O / Bonnmora:)

    SvaraRadera
  2. Å vi som satt o fikade och tittade på dig, hade varit bättre du kommit in o fikat med oss!

    SvaraRadera
  3. jag hade gett upp mkt tidigare. hahah
    // Natte

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb