Sportlov

Poster De fem legenderna (2012)
Ja då är man ju ledig. Eller inte. Då har jag extra aktiviteter så man har extra mycket att göra. Fast det är ju bara roliga saker så det gör inget :) Seb har varit två dagar på LIF:s hockey fritids + träningar på kvällen, så han har fullt upp. Mira har inte gjort så mycket, kompisarna är uppbokade, men lite aktiviteter i stallet har hon kunnat vara med på o så sköter hon om Sonette. Smilla har det tyvärr tråkigare, hennes kompisar är bortresta eller sjuka. Fast hon är ju på dagis å där finns det ju lite kompisar som tur är. Men idag tog jag ledigt ett par timmar o tog med mig barnen o några extra o tittade på denna film. Helt OK tycker jag, men John Blund såg ju inte ut som jag tänkte mig...
Får se vad som händer resten av lovet :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb