"Mina" hästar.

Lille Wippe som jag jobbat med nu ett tag fick ha sin lill-matte på ryggen igår i skogen. Gick hur bra som helst = lycklig ryttare :) Nästa gång har de fått order att rida utan mig, kommer gå galant. Skönt när de är kloka i huvudet hästarna.
Däremot så var Kajsa o jag i ridhuset med Fjompen o Navara (hon har börjat rida honom, han är så fin) samtidigt som Billy var där. SKITLÄSKIGT! Våra hästar smög fram av rädsla. Men sen gick de hem o då kunde de jobba igen. Knas hästar.
Tränade för VBL i fredags. Min pojk är mycket trevlig att rida just nu. Har anmält till en tävling, hoppas, hoppas det går bra... I fredags fick vi öva på att trampa igen, rooooligt :) Jöns vilar o Coco får bara jobba lite då jag hinner = inte så ofta...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb