Coco Chanel

Nu har Ebba ridit på Coco några gånger. Jag är så imponerade av båda två! Ebba har aldrig ridit unghäst innan o definitivt inte ridit in någon häst, men hon är så lugn o mjuk, berömmer o gör exakt vad jag ber henne om! Coco är pigg o glad o försöker göra rätt. I fredags red Ebba helt själv från start i skritt o trav, å då var det bara tredje gången hon satt på henne. Jag tror Coco kommer att bli en riktigt bra tävlingsponny framöver, synd at det är för "mycket" häst för mina flickor...

Kommentarer

  1. Japp han blev årets montehäst på Östersund.
    Alfas abe lincoln.. varför fixade du inte den till mig istället??? =P

    SvaraRadera
  2. Ebba är så stolt över att få rida coco :)) även om jag är lite nervös varje gång, men det får det vara värt när man ser att sitt barn lyser av lycka.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb