Överraskningsfest för Madde


Ja ni ser ju att jag leder :) Men vi lät förstås Madde vinna totalt, oförskämt annars...

Stilen är snygg, tjejen är snygg, spelet är, nja asså, det var väl ingen av oss som var så bra på det här, men kul hade vi :)



MÅNGA drinkar framför sig, precis som det ska vara på sitt födelsedagskalas. Men trots vad bilder visar så va det rätt så lugn kväll, men trevlig förstås :)

Hade bjudit Madde, Natte o Jenny hästfest, ett tack eftersom de hjälpt mig med hästarna då vi åkte skidor. Ja det var ju va jag sa till Madde. Men det var ju helt enkelt ett överaskningsparty för henne. Så då Martina o Carolina kom in genom dörren så var det en tjej som blev förvånad! I sista stund fick vi med Sara oxå, men tyvärr kunde inte Linda följa med.
Tror o hoppas Madde fick en bra fest!!!
 

Kommentarer

  1. Jag blev ordentligt tagen på sängen ...:-) Tänk vad jag är lyckligt lottad som har så underbara vänner! Tack snälla för den mycket trevliga överraskningen, det värmde mitt hjärta! Många kramar "25-åringen" :-))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb