Nyår

Tja, det blev ju sådär skojsig. Nån timme innan vi skulle spela volleyboll kräktes Mira. Boooring. Fast hon var pigg efteråt o ville VERKLIGEN åka dit. Men vi fick vackert stanna hemma. Men då blev hon hungrig o kokade makaroner o stekte korv alldeles själv, sedan stack vi o "red" Coco. Hon gick sedan till festen men började må illa, så Mira o jag satt mest hemma i soffan o tittade på TV. Men snälla Jenny kom personligen med förrätt till mig, så gott det var =) Å lagom till huvudrätten somnade M så då smet jag ner o åt tillsammans med alla andra. På 12-slaget var jag hemma med rädd Mira o rädda hästar. Jobbigt detta med alla smällare. Varför måste de låta så högt???
 


Har tyvärr inga kort på någonting, men maten var fantastisk o säkert sällskapet oxå. Som tur var så kräktes hon inge mer, men hon var ändå trött hela dagen efter. Fast det tror jag fler var på nyårsdan ;)

Kommentarer

  1. Ja nån skit var det nog allt :( jag var inte trötter dagen efter, drack så lite på så lång tid så det kändes ju inte. Men det var nog de som var lite slitna dagen efter.. några var ju betydligt piggare än mig när jag gick hem hehe ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb