Back to work

Hujedamig vilket aktivt liv jag har. Då vi var i Sälen var alla trötta på kvällarna, själv var jag lite rastlös, kände inte att all min energi tagit slut efter en dag i backen. Efter en vanlig dag i mitt liv är jag helt slut!
Igår hade jag en privatlektion för Ida, de avslutade riktigt fint-va gla man blir :)
 Sedan bekantade jag mig med Wippe, ett litet fullblod som ska bli inridet. Han även med en tur i skogen på Chatte.

Idag har jag löshoppat ett gäng. Synd bara att jag inte hade filmkamera med, framförallt Sonette skrattar man gott åt.
 Lilla Coco gjorde detta för andra gången o vilken skillnad. Sist sa jag att någon hoppeponny är hon inte, men det tar jag nu tillbaka. Jöns gjorde bockar o sparkutsparkar a´la Jaq, gulp...
Chatte fick inte ha så skoj, han fick galoppträning på fältet han.
 
Naturligtvis har jag ju även jobbat oxå om någon undrar...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb