Alla som bloggar med Blogger

Varför kan jag inte lägga ut kort?

Kommentarer

  1. Jag kan inte heller lägg in bilder o inte göra om på hemsidan heller...trodde bara det var jag som hade knas...
    //Tina

    SvaraRadera
  2. En gång när jag inte heller kunde göra om min rea......
    HALLLÅÅÅÅÅ är jag helt slut i huvudet !!!!!!

    Börja om!!!!
    En gång när jag inte kunde lägga ut bilder på bloggen så gick jag bakåt i tiden och tog bort lite bilder en eller två hela det inlägget menar jag då. Sen helt plötsligt kunde jag lägga ut bilder igen fråga mig inte hur nu detta gick till ...
    Var likadant när jag skulle göra om min blogg så blev det nått knas och när jag tog bort det inlägget jag gjorde precis innan jag började krångla med bloggen så gick det få den riktig ... konstigt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb