Stall invigningen

En hel del kom på lite öppet hus, glögg o mingel.


Pappa Alf höll ett litet tal där tårar kom

Själva sa vi inte mycket alls.

Vad roligt vi ser ut att ha...

Men lite senare på kvällen hade vissa desto roligare i alla fall :)

Man bara MÅSTE hoppa i spån om man kan, gamla barndomsminnen från LHK kom fram.

Varför ser jag så rädd ut???

Jo stora släggan är i farten

Vi behöll Åsa hela kvällen, milkshaken var godast ;)

Söta

Då denna bild var tagen sa fotografen att jag såg MYCKET bättre ut på kort än i verkligheten. Hmmm, hur ser jag ut i verkligeheten tänker jag...

Men Madde, hon är söt hon!

Bästaste broder

Puss
 
Tack alla som hjälpt oss få det så fint med både det ena o andra, o tack för att ni partajade in det så bra, efter en så trevlig fest kan det inte bli annat än ett toppen stall!

Kommentarer

  1. Tycker det är mössan som gör dig snyggare :)) Och tänk att jag snart har en som är så snygg !!

    Tack snälla ni för mat och dryck :) Där måste vi har fler fester ... Tanke på spa toaletten.

    SvaraRadera
  2. TACK själv, det var en av de roligaste festerna på länge :)

    SvaraRadera
  3. Ja väldigt väldigt kul! =)
    Synd att jag var tvungen att lämna er lite för tidigt!

    SvaraRadera
  4. Tack själv för en underbart rolig invigning! Måste nog komma och kissa snart igen....:-) Kram Madde

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb