Lite shopping under Sebs match

Eftersom jag ska tävla fälttävlan nästa helg måste jag ha en ny säkerhetsväst, min 17-år gamla är visst inte godkänd längre... Biltema hade billiga som såg bra ut (likadana som på Hööks) men usch så obekväma de var på min kropp :( Åkte till Hööks där jag träffade Carolina, Kajsa, Ing-Mari o Sofie. C letade fram en till mig som både var bra i pris o satt skönt. Tack ska du ha! Köpte även ett par stall-skor (med stålhätta :( vill inte ha det men styrelsen vill det, hoppas jag inte får ont o att jag inte ramlar av) å eftersom I var där betalade hon direkt :) Kändes som att vinna på lotteri nästan, kom ut med en säkerhetsväst, ett par skor, medicalcard o nummerlapp för 800 kr! De sålde ut regntäcke för 250 kr som jag inte köpte :(. Hur tänkte jag där??? Så om någon ska in får ni gärna köpa ett till mig.
Sprang även in på Charlies o hittade nog ett par ridstövlar jag vill ha, mina är utslitna, konstigt...
Ariat Volant.
 
Fotbollslaget då? Jo jag han se andra halvlek, då spelade de bra men tyvärr förlorade de. Bra kämpat i hällregn!

Kommentarer

  1. Du är en proffsig shoppare :)
    Stövlarna var ju riktigt snygga !! Tänk på att det bara blir 1000 kr per år :-D

    SvaraRadera
  2. Supersnygga stövlar!!!
    Så skojs att du ska starta i helgen! Hoppas du överlever;) och vinner!!!! Du vet "second place first looser"
    Vet inte hur det ska gå utan mig som hästskötare dock;)/ ida

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb