Det fick bli lite fler kort

Maja o Eddie, red sin första omhoppning, å det felfritt!

Ebba o Casper, som jag hörde gjorde en fantastisk runda!

Linda o Herk

Sanna o Brat- Mycket fint ridet. Sanna kom på delad första plats i dressyren med Fanny idag. Grattis båda två!

Kajsa o Ambo. Jag blir alltid lika glad när jag ser dessa två tillsammans.


Annie o Ida

Hilda o fina Exet. Kom tvåa idag!


Sofi o Kelly. KM-vinnare!

Elin o lovely. KM Kombo vinnare

Emma o Casper. Vann dressyren tillsammans + vinnare av Kombo!!!

Chattes o min rumpa...

Kajsa o Naomi

Elin o fina Plyboy

Fredrika o Leah, som vi inte brukar se dem :) Kombi vinnare!

Åsa o Artiq, hittade en väg i omhoppningen som jag genast härmade :)

 
Hanna o Sunsie, KM vinnare. Men vi försökte alla så gott vi kunde att slå henne :)
Josefin o Pebben. Josefin vann dressyren på nytillskottet Carambo o jag tror Pebben blev placerad i dressyren m Sofie?

Km vinnaren i privatponny igen

Åsa o Artiq

Inga problem m höjden precis...

Eddie o Elsa
Sofie o Grimner
Sofie o Grimner. Tvåa bland lektionsponny.
 
Alla kom tyvärr inte med på kort o några av er har jag inte frågat om jag får lägga ut på min blogg så alla är inte med. Dessa kort finns även på LHK:s hemsida.

Kommentarer

  1. vilka härliga bilder... =)
    tack för en trevlig dag vilket de alltid
    blir i goda vänners sällskap =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Emma och Casper vann även Kombon för lektionsponny, iallafall fick hon rosett för det ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb