Ostkustens Dressyrryttare

Ja där var jag o tävlade igår. Vilken anläggning!!! Tog lite kort o skickade till Roger så han fattar lixom hur jag vill ha det i mitt stall. Eller hans som han säger...;)
Det var även måååånga fina hästar att titta på, gillas! Min gick som vanligt fint på framridningen men då vi kommer in på banan lägger han lixom av :( Tappar framåtbjudningen, blir låg o bakom. Han vill inte visa upp sig. Tror inte han tycker det är kul. I MSV C:2 låg jag 17% efter vinnaren. Ringde VBL, ÅK HEM sa hon. Tack för den stöttningen :) Men som vanligt gjorde jag som jag ville o startade MSV B:4 (mest beroende på att barnen o mamma var på campingen o ville inte åka hem så fort...) Jag red som bara den, han gick bättre men inte bra, men det som är svårare där har han lättare för, så nu kom vi "bara" 7% efter vinnaren... Nu ska jag iväg o träna fälttävlan i stället,
det är kul!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb