Lektionsstart för mig


Med facit i hand så ska man nog ut o träna oftare. Hade nog varit inspirerad ändå i o för sig eftersom det var första lektionskvällen för mig, men jag kände mig som Jens W där jag stod i mitt ridhus... :) Men det tar ju så mycket tid o kostar så mycket pengar :(
De två nya pållarna gick lektion o båda gick riktigt bra :) Nu var det ju duktiga ryttare dock men det var kul att se.

Häromkvällen var jag trött, ledsen o arg över att skitsnack överhuvudtaget existerar. Nu har jag bestämt mig för att jag är bra som jag är, jag vet att jag gör så gott jag kan o vill alla väl, så i fortsättningen kommer jag aldrig mer ta åt mig om jag hör något dumt... (någon som tror på det?) Nej men allvarligt talat, alla slänger ur sig något dumt ibland o det kanske man inte ska bry sig så mycket om!

Ett litet hjärta skickar jag vidare till Lingus som numer är på de evigt gröna ängarna :( Tänk vad fort livet kan ändras.

Kommentarer

  1. Du är bra som du är. Å ja alla säger nått dumt då och då. ALLA gör det, å både den som gör det och den som det drabbar får refkletera över det och ibland är det bästa att just bara ignorera det och tycka mer synd om den som sa det.. för tyvärr ligger det ofta i okunskap,bitterhet eller annat tråkigt. Eller helt enkelt oförstånd till bättre tänkande så man inte förstår att det känns för den som det drabbar. Å ibland är det bara grodor som inte menas nått med utan man bara tolkar det fel :)

    SvaraRadera
  2. Du är bäst! Så ändra dig inte!!
    Puss å kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb