Läktarfolket

Ja ni är säkert många som sett dem, de finns där nästan varje kväll, jag ser dem varje onsdag o torsdag.
Det gemensamma med dem är att de verkar ha så trevligt. Ibland fikar de, de pratar o skrattar.
Man önskar att man fick vara en av dem! Funderat på hur jag ska uppgradera mig dit upp, å nu hade jag äntligen lösningen. Mira började rida lektion! Så nu var det väl ändå äntligen min tur att få vara med i gemenskapen??? Men så blev det inte, jag fann att jag fortfarande var nere i spånet med hästarna o ryttarna. Inget fika, inget skratt för mig inte :(
Men ärligt talat, jag trivs rätt bra där nere :) Å jag är glad över att läktarfolket verkar trivas bra där uppe :)

Kommentarer

  1. Ja det är trevligt att vara lite läktarfolk när alla andra trevliga är där :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb