Inför Elitfönstercup o Karl-Oskar dagarna

Tänkte åka in på Rix fm med barnen för att titta på Eric Saade, men det var visst förra året han var där så vi stannade hemma... Stackars barn vilken trög morsa de har. I stället tog jag med Madde ut i hagen o satte staket. Riktigt trevligt. Sol, motion, trevligt sällskap, nytta, allt i ett! Å inte som om det var nog, hux flux kom Björn med följe o björ på fika (=öl) Under tiden jag fikade slog han ner en sisådär tio stolpar. Kaj var arbetsledare :):):)
Foto: Fika paus i staketet sättningen.
Sedan tog vi o laddade upp inför Elitfönstercup med en öl (eller två) hemma hos oss. Disskuterade bla spånets vara eller icka vara...
När det så blev dax för sängen pratade jag o Mira lite om vad som skulle hända i morgon, vad hon behövda ha med mm, mm. Frågor sa jag? Ja, jag tänker INTE ha klänning på discot! Där ser man vad hon fokuserar på :)
Nu dax för sängen även för mig, det blir en lååång dag med mååånga matcher i morgon :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb