Träning för VBL

(bilden är ej från idag)
Varmt förstås men det gillar ju jag :) Chatte gick riktigt bra. Vi är ju duktigare på de svårare sakerna än de enklare, vilket betyder att det enklare är svårt. Men idag var det mesta enkelt. Fast det är klart, mycket vill ha mer... Mer bärighet, mer schwung, mer balans, mer eftergift :) Funderar liiiite på att anmäla mig till en tävling. Lika bra att komma ner på jorden igen... En tävling på Öland med många proffs, lite kul ju. Frågan är om jag ska gå ner en klass eller stanna kvar. Grejen är ju att svårigheten är ju inte svårigheten utan avspändheten. Hmmm. Får nog ringa Lisa. Fast jag vet ju vad hon tycker. Så jag måste nog bestämma själv helt enkelt :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb