Ölands Djurpark

Så himla rolig dag! Bland djuren var det getterna o hästarna som var roligast, man fick ju klappa dem. Sebastian vet jag inte vad det är för fel på, han är rädd för djuren o spang o gömde sig bakom pappa. Kan inte vara min son :)


Min snygga man

Lekparken var oxå skoj. Tyckte vi föräldrar oxå, för där var det skugga!

Så här snygga blir barnen Fermskog om man ska ta kort på dem tillsammans...


Roligast var ju förstås badlandet o tivolit. Mira o jag tyckte badlandet o Seb o Smilla tyckte tivolit. Tackar Livia för att jag fick åka rutschkana med henne, vilken tjej! De jag tyckte var lite otäcka slängde hon sig glatt nerför, haha. Jag hade skoj, Linda nöjd över att slippa åka, Livia hade kul, bättre kan det ju inte bli.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb