Shopping

Shoppade med mina små töser igår. Å Roger. R tyckte vi var klara efter Stadium. Nää sa vi.

M skulla ha avslutningskläder. Jag hittade ett par skithäftiga guldshorts med linne, M valde en vit kråsig kjol o typ turkos tunt sliddrigt virkad tröja. Vi har inte riktigt samma smak... Men kul hade vi!!!

Jag skulle ha shorts, men antingen finns det bara tantiga eller korta. Tycker om korta men mina ben behöver längre... Konstigt för när jag ser "fetare" ben än mina gå omkring i korta shorts tycker jag det är snyggt men inte på mig inte. Kan ju bero på alla mina utslag :( Jag tycker ju om att gå i shorts. Det får bli det vanliga, badshorts köpta på herravdelningen, det gillar jag. Man ska inte vara som alla andra...:)

Så Linda, du behöver inte vara orolig för Mira längre :)!

Kommentarer

  1. Känns bra :)
    Mira ropade på mig på skolgården idag och berättade noggrannt vad hon hade shoppat och såg så nöjd ut, jag berömde henne allt jag kunde och sa att hon varit duktig men att vi nog behöver en shoppingdag tillsammans oxå så att det liksom blir en vana :):):)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb