Rida in eller ut?

Igår hade jag först jobb, sedan fp, utvecklingssamtal, städning av dagis, utfodring o läxläsning av familjen o jobb med hästarna=en helt vanlig dag.
Idag fick jag fika paus!!! Inte alltid det hinns med. Ramona med familj kom o pratade bort den, mycket trevligt med besök!
Har ridit Navara helt själv i både skritt o trav!!! Å efter att jag ridit Jöns så satt Smilla upp på honom=snäll häst :)
Smillas kommetar när Signe o Mira pratade om att de ville rida in Birk (Sus tror nämligen att jag kommer att ha brytit alla mina ben i hela kroppen just då å inte kan hjälpa henne med det, men hon är lugn för hon tror Mira kan göra det i stället...:)) Då sa Smilla att om de rider in så kan hon rida ut :):):)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb