Valborg

Jobbat idag då de flesta andra var lediga. Men helt OK faktiskt. Hade en privatlektion för två duktiga tjejer. Men det måste vara något fel på mig, för ju hårdare de får rida, desto roligare tycker jag det är...) Har idag suttit på  Navara o skrittat, det ni!!!
Jag bad sadelmakare Ingrid komma o titta på en sadel åt en vän, men så här i efterhand känns det som jag tog över det hela... Ovanligt...
Haft en UNDERBAR kväll med ALLA  (nästan) mina vänner. Det var bara Anton som saknades... ;)
Å så måste jag bara få gratulera min elev Anneli som placerade sig med Hercules LH igår på en lokal dressyrtävling. GRATTIS!!! Så kul stt våra ridskoleekipage visar framfötterna :) Det var dressyrallsvenskan div.3 som gick o LHK hade inte mindre än 2!!!lag med. Även Fredrika o Sabina placerade sig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb