Frukost o jobb o lite annat.

Började dagen med frukost hos T, idag var det varken några barn eller män med. Till en början... Haha, trevligt var det hur som :) Pratade lite sjuka, jobb, LHK, å så kom jag med lite lite skvaller... ;)

Red v.v på banan idag. Skritten fortfarande dåååålig :( men vi jobbar på. Ska hopptävla på söndag men det blir nog bara en klass, har ju lixom inte hoppat så mycket. Fast jag vet ju att sen kommer jag vilja hoppa mer :) Hade hoppträning på banan ikväll, härligt väder o glada hästar! Avslutade kvällen med att hoppa en pigg o glad Jafar, riktigt trevligt faktiskt! Eller avslutade o avslutade, efter det satt Fredrika o jag på kontoret o fixade lite. Men jag ska inte klaga över sena kvällar, jag ska inte gå upp kl.05 i morgon, det skulle hon. Stackaren!

Funktionärslista för helgens tävlingar finns nu på klubbens hemsida o banan byggs i morgon kl.17.30. OBS ny tid!!!

Kommentarer

  1. Jag vill med veta lite, lite skvaller! / ärtis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb