Livet är tillbaka :)

Nu börjar livet återvända. Har inte druckit kaffe på två dagar, så då fattar ni hur illa det varit :) Men nu har jag druckit tre koppar o klockan är bara halv tio! Sitter med SAM-internet, haha, ett nytt liv som bonde har jag ju nu. Jag tyckte R skulle hålla i detta (oxå) men han tyckte det var mer i mitt intresse. Ja det kan man ju inte säga emot...
Igår så var kiropraktorn på återbesök. Vi hade ju tänkt att börja rida nu men han behövda korrigeras en gång till :( Suck, VILL RIDA!!!
(bilden är på "fel" kiropraktor, nämligen Märta på ATG, jag hade Fureús igår)










Han kollade igenom Pebben oxå, en hel del där med... Å han som precis varit hos kiropraktor.... Å så gav han Stall-Asta en biljett till katt-himlen :(

Kommentarer

  1. Välkommen in i klubben med SAM internet,så jäkla segt :)Gläder mej att Pebben fått en omgång av Jörgen, då är det inte fel på mitt barn då (eller mej heller )...eller inte vad det gäller det iaf =)/ Bonnkärringen

    SvaraRadera
  2. Han kanske skulle ta sig en kik på Jafar me om han kommer igen?? måste dock fråga ägaren först... :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb