Sjuk?

Inatt kunde jag inte sova pga av att pulsen skenade. Hjärtat bara slog o slog, jag svettades o fick lite panik. Har hafr stickningar i mina händer oxå. Suck :( Skulle träna för Lottie Mattsson idag, men velade in i det sista, kroppen var ju helt matt av att ha sådan vilopuls. Men snål som jag är red jag, å under tiden jag red o en stund efteråt kände jag ingenting. Ridning o hästar måste vara världens bästa terapi :) Å roligt var ju att pållen gick bra, Lottie berömde mycket o skritten var helt OK!!!

Kommentarer

  1. Så där kan man bli av alkohol :)
    Har oxå varit med om det jätte kusligt ..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men så mycket drack vi väl inte? Inte vad jag kommer ihåg i alla fall... Men jobbigt, sitter här i soffan o flåsar :(

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på fina hästar :)
    Krya på

    SvaraRadera
  4. Tror att du behöver en spahelg med dina vänner, tror nog att det är det enda som hjälper faktiskt.
    Läskigt måste det vara, hoppas det försvinner snart.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Verkar som vi haft en lika natt ;)

    SvaraRadera
  6. Ugg. Fast man ska ju vara glad så länge hjärtat slår... vore värre om det stannade...Puss på dig! // Ärtis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb