Min dag

Började dagen med frukost i goda vänners sällskap. prat om allt mellan himmel o jord :) Som vanligt var vi allt lite oense oxå, å det värsta av allt, Mia hade rätt (hon var inte ens där)
Därefter han jag med en lätt städning här hemma, skrittrunda m Chatte o tömkörning m Jöns innan jobbet satte igång.
Jobb 7 h varav 5 lektioner, så det är fullt upp. Han inte ens äta, så när jag kom hem var jag hungrig! (åt halv tolv, hemma halv tio...)
Å så fick jag veta att Alexandras serie finns med i den senaste  numret av MIN HÄST.

(tidningen på bilden är ett helt annat nummer)

Grattis!!!
(läs om henne här: http://konstigness.blogspot.com/)

Kommentarer

  1. haha ja det var lite kul att jag hade rätt faktiskt. Ni får gärna ringa igen när ni behöver hjälp med era svåra frågor...... :)
    // mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb