Veterinärer

Bokat till åt Chatte hos Johan Lentz på Helsingborgs Djursjukhus. Detta pga av att jag fick förtroende för honom på en föreläsning å att han varit förste beridare hos Jan Brink, han borde ju lixom kunna rida o se problemet... Detta gjorde jag INNAN jag pratade med Lena på ATG som vi varit hos, å hon tyckte vi skulle åka till Husaberg Hästklinik. Kollat lite på denna nu oden verkar ju väldigt bra med duktig personal. Åååå vad ska jag välja??? Varför kan han inte bara vara frisk??? Red idag ett riktigt trevligt dressyrpass i ridhuset, ja om man bortser från skritten då. Å nu går han ju ändå på "butta"...

Kommentarer

  1. Välj det som är närmast ;) Hoppas han snart blir "frisk" igen o kan skritta fint!

    SvaraRadera
  2. Trevlig blogg. Fina hästar :) Läs gärna min blogg: malincblogg.clogspot.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb