Nyår. Inlägget är tillägnad Therese :)

Jag o mina kära


De som inte röker...

Skål


Så här skoj hade vi...

så här skoj hade de...;)


En av värdinnegåvorna. Den tog slut fort!

Grillmästaren. Kolla in pannlampan :)

Bordsdekoration nr 5. De andra har jag inte kort på. Ooops.

Skönheten o Odjuret

Djup diskusion?

Dans

Nyårs skål

Å lite dans

Tack alla för en trevlig (å sen) fest. Hade tyvärr inga kort från den fenomenala volleyboll matchen. Vi blir duktigare o duktigare=träning ger färdighet :)

Kommentarer

  1. Tack söta du =)
    Vad snygga ni är .. känns som ni hade lika roligt som vi =)
    Kan inte vi träffas och ha en lite mini nyår tillsammans vi de bästa !!! så här i efterskott ..
    Idag åkte hela min data med till jobbet så jag kan kolla alla blogga noga ;)

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Du ska bara veta hur duktig jag är på volleyboll =) Jag har ju aldrig visat mina talanger... Du skulle bara bli sårad när du ser att jag är så proffsig ... Så jag tror vi skippa i volleyboll och bara ha en mini nyårsfest!!!

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha haft väldigt trevlig och volleyboll behöver vi (JAG) nog öva på oftare! =) Är ju jättekul att träffas på det viset!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb