Magsjuka mm

Ja det är inte alla gånger man önskar få magsjuka, men idag har jag hoppats¨på att Mira skulle få så hon slipper bli sjuk på vår resa. Smilla hade det förra helgen o igår fick jag lämna mina elever för Seb hade fått det (tur man har förstående elever :)) Men hon är så pigg så.


Håller på att skritta V.V över bommar o med extra vikt. Det känns bättre just nu men vi får väl se hur det går. Det gäller ju att han skrittar bra utan bommar o extra vikt oxå...

Kunde återigen en 8 poängare på På spåret. Duktiga jag :) Men det är bara då det är gåtor jag lyckas, inte fakta. Hmm, vad säger det om mig? 3,14 till vatten var gåtan. Mira kunde svaret på en operett, Svansjön. Den hade hon lärt sig från en barbir film, så man kan hämta kunskap från många olika håll :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb