Angående Lasse Anrells krönika

Tack Lasse! Du är fantastisk!

Jag kan inte låta bli att tacka Lasse Anrell! Och då menar jag det från mitt hjärta, ingen ironi eller ilska ligger bakom detta inlägg, bara tacksamhet!

Jag uppskattar verkligen allt du skriver i den där krönikan Lasse! Tack för att du retar upp hästfolket, tack för att du involverar övriga folket.

Precis som du älskar dina pelargoner, så älskar vi våra hästar!

Utan din krönika så hade det inte blivit mycket mer än att Rolf-Göran Bengtsson vann Jerringpriset och var nervös inför att gå upp på scen.

Vem hade inte varit nervös? Jag hade svimmat!

Men du struntade i det Lasse, du valde att skriva om hela ridsporten, om just hästen.

Detta gav oss därför ännu mer utrymme i media och ingen kan ha undgått uppmärksamheten som nu spritt sig över hela Sverige.
Återigen Lasse, TACK! Tack för att du tog dig tid att skriva om en sport som du själv inte har någon insikt i.

Hihi. Detta är taget från Hippson. Så sant.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb