Lagtävling i dressyr

Först ut var Elin på Eddie, som hon faktiskt aldrig ridit innan men det gjorde hon bra!

Domaren med hennes sekreterare

Fina poäng fick Emma o hennes ponny Fox

Det fattades ett par ekipage, men då hoppade Emma in med kort varsel o red så fint på bästa Marabou.

MIN lagkompis. Tyvärr kom vi sist, men enligt Jimmy så var allt mitt fel, för han gjorde så gott han kunde. Jag kunde inte annat än att hålla med :)

Underbar galopp

Tänk om Nit alltid gick så bra som han gör med Sofie!

Hoppekipagen var oxå med

Å som alltid fanns det ju hästskötare!

Herk o Hanna red två klasser.

Så stiliga.

Molly som verkar vilja vara dressyrhäst? Bra gick hon i alla fall!

Sötaste kortet!

Högsta poäng (tror jag) fick detta ekipage. Grattis!

Fler som fotade :)

Vad skulle vi göra utan Sus?
2:a platsen knep dessa. Tove-Pelle, Emma-Marabou o Fredrika-Elektra

Vann gjorde dessa, Ebba-Grimner, Josefin-Pense´o Sofie-Molly. Grattis!!!

En trevlig tävling tycker jag med många duktiga ekipage!

Kommentarer

  1. Kul att se lite bilder därifrån när jag själv inte kunde vara där och titta :)

    Therese

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen trevligt !!!

    Jenny

    SvaraRadera
  3. Roligt med lagtävling:) Härliga bilder!

    Ulle

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb