Julklappshoppning

Skulle ju inte hjälpa till, skulle ju måla tak. Men barnen ville ju titta lite å sen blev man ju kvar. Många fina tomtar fanns där, en Kizz medlem, en kamel o många fler. Roligt att de anstränger sig. Duktigaste o modigaste var nog Pebbens ryttare, på 2 olika vis. Å Alice som red en bockande Malva, söt tjej (både ryttare o häst)
En liten gran. Bild lånad från fb
  Men taket blev målat tack vare Stig, så det bevisar ju än en gång att jag inte är oumbärlig :)
Sen i em hade LHK sista lucia framträdandet för i år. De sjöng sååå vackert (ingen kanon...:))
Just nu sitter jag i min egna julklapp, LHK overall. Så mysig. Mira råkade få sin oxå, tänkte ju gett henne den i julklapp, men det glömde jag hux flux bort fastän Carina försökte vara diskret. Tröga jag:)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb