Julklapps-shopping o julfest

Hjälpte tomten lite på traven igår. Jag tyckte det var skoj men hade mamma o R med mig o de ville ju åka hem innan vi kom till affärerna typ... Jaja, bra klappar till alla utom till lilla S... Å R har jag ingen aning om vad jag ska ge. Försökte med att vi skulle strunta i klappar (jag som ÄLSKAR paket) men det villa inta han. (han måste vara sjuk...)
Därefter direkt hem till Jenny på julfest. Barnen får julklappar (tom tomten kom igår, den riktiga!!!) o vi vuxna får spela till oss klappar. Jag fick inga :( Andra året i rad! Haha, det är ju leken som är det roliga :) I år var det nog bara barnen som blev besvikna över paketen (brukar alltid vara någon som blir sur när vi leker :))
Tack alla mina kära vänner för en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb