Saker som hänt

# Jag har hängt på min två-åring. Jätteduktig var han :) Å jag tömkör honom i form i skritt o trav. Galopp gör vi på volt. Kanske kanske att jag får hjälp i morgon så att jag kan sitta på honom...

# Glömt Miras pysslis, bara för att det var för mycket på jobbet o jag hade annat att tänka på som satt som en sten i mig :(

# Mira har "hackat"sig in i en annans spel. Vet inte om jag ska vara arg eller stolt över att hon kan. (JAG SKOJJAR!!!) När hon ringde o bad om ursäkt så var tjejen glad över att M "köpt" saker på hennes spel som var så fina. Dessa barn.

# Jag har varit på tjej-kväll. Massa plock mat, ännu mera skratt o folk som förstår  o gillar en :)

# Äntligen bestämt dag o tid för Miras födelsedagskalas ( hon fyllde i april...) men nu måste jag redan ändra tiden. Typiskt mig på något vis...

# Skulle slänga massa skräp idag, me hux flux så var allt i vårt hus saker som kunde behövas. Blev inte mycket kasserat där inte :(

# Haft  lektioner där vi övat på galopp ombyte idag. Mest som en kul grej tänkte jag, men fasiken va duktiga de var. Härliga hästar o elever, gilla :)

# Privathäst möte. Trevligt. Men missade Grey´s för detta, ogilla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb