Piss dag

Tyvärr verkar det inte bara vara jag som har en pissdag, men tyvärr känns det inte bättre att vara många i träsket... Började dagen med att mocka i mörker eftersom vi inte hade någon ström. Kunde ju inte ens brygga kaffe!
 Sedan lyckades jag bli påkörd så jag har en STOOOR bula på bagage dörren. Grrrr. :(
Fick vänta på vet en timme. På vårdcentrelen får man besöket gratis om man behöver vänta mer än en timme, är det inte så? Hade ju varit bra om det var likadant hos vet :)
Hittade en mosad svart banan i min väska, urk. Å så han jag inte hem till boxersicen.
Skrev ett mess att detta är inte min dag. Fick tillbaka: detta är inte mitt år! Finns de som har det värre...

Kommentarer

  1. Uuuuppsssidaysy=)Men idag kommer det bli en toppendag ;)M

    SvaraRadera
  2. Man kanske måste ha en dålig dag för att se de såååå himla BRA dagarna..
    jag väntar själv på den himla bra dagen =)

    kram Therese

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb