Gnäll, gnäll o återigen gnäll

Fick åka till tandläkaren idag m Mira för en tand hon haft ont i. De ville dra ut den för säkerhets skull. Oj vad den satt fast, oj vad det tog tid o oj vad hon grät tillslut :( Grät när jag åkte till jobbet o nu har hon mardrömmar om hemska tandläkare. Jaja, jag vet, har man inte sjukare barn än så här ska man vara glad, men det kändes tungt att gå till jobbet idag ändå.
Å jobbet ja, Hanna fick ta min första lektion + bygga en hoppbana (blev mycket trevlig) Men det var måååånga som ramlade av o hästarna har det jobbigt i underlaget, som de pustade. Hoppas det blir bra snart. En som lämnade åb för de vågar inte hoppa i det. Å några nya hästar hittar jag inte, å hittar jag så ringer de inte tillbaka.

Gnäll gnäll gnäll...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb