Vilken dag!

Först mycket mockning, härligt att få använda mockebajsgrepen igen...eller NOT! Privatlekion för Herk, har ju varit lite orolig om han verkligen går rent bak men idag gjorde han verkligen det. JÄTTEFIN var han. Duktig häst, duktig ryttare:) Sedan tog Nessie o jag ut Tessan o Frost på en tur i skogen. Haha, det var länge sedan de galopperade så fort o så länge. Å då busade han minsan inte. Mer fart helt enkelt så blir det bra Tessan! Hem o flyttstäda lite (Nej, det är verkligen inget på G än på länge, men vissa saker kan man ju flytta på) Privatlektion för fina Goodie. Även jag fick rida lite på den fina ponnyn. Härlig häst. Sedan kom Bella-Bus. Inspirerande människa verkligen. Satt o tjattrade lite på läktaren medans hon hade lektion, skönt med lite omväxling :) Men den stora frågan är-VAR ÄR MUSEN MATS?
 (hmm, nu tror säkert alla att jag syftar på något helt annat än en vanlig liten mus, men sån är inte jag)
Hockey möte sedan o nu har R (!) bjudit på pepparbiff. Mumma :)

Kommentarer

  1. Visst är det mysigt där på läktan ... Nästa fredag ska jag ha he bakat och kaffe med mig <3
    Ha ha ja undra oxå vad den är ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb