Min dag

Först på dagen tokstädade jag, mäklaren skulle komma o ta kort på huset. Solen sken ju så fint så ALLA fläckar överallt syntes jätte väl :(
Grillade :)
Red inte min vackra gråa häst, hann inte o blir bara ledsen när han inte skrittar riktigt. Kiropraktorn var hos han på återbesök idag (tack Åsa för hjälpen) men enligt han ska han vara OK. Suck :(
Men jag har fått rida Emmas häst, gick rätt så bra faktiskt, haft fyra trevliga lektioner, bla barbacka, programridning o kon-bana. Under tiden fick Inesa sina tänder fixade av vet (tack Sus för hjälpen!)
Sedan red jag ZorB, snälla någon, kom o köp! Trevligare unghäst med riktigt bra gångarter har inte jag suttit på.
Avsutade kvällen med att klippa Jöns man (ja, det blev jättefullt...) o titta på när han bockade runt med en sadel på ryggen. Hihi stackars pojk, nu börjar allvaret :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb