KM i hoppning o dressyr

 Så här många rosetter fick en av de tävlande :)
 Lite överårig ryttare? Ponnyn fick som tur var en yngre på sin rygg o hu så bra det gick :)
Dagens dressyr domare. Tack ska du ha för hjälpen!

Även jag var med o tävlade. Lyckades vinna både i hoppning o dressyr. Inte så höga klasser men  i hoppningen red jag mot flera duktiga ryttare som brukar hoppa högre o med placeringar på andra tävlingar o i dressyren tävlade jag mot Fredrika som slog mig på förra tävlingen i Nybro, så det var inte så dåligt ändå :)
Idag bjöda alla som tävlade på grillat. MUMS!
Tack Sus som skötte tävlingen, även om det var många som hjälpte till på dagen så var det hon som fick dra det tunga lasset med all planering mm. Å ni ska veta, att bara för att tävlingen är över så är man ju inte klar. Många listor ska fyllas i. Men där erbjöd jag mig i alla fall :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb