Hästar

Tre-åringen jag rider (som är till salu) är helt fantastisk. Idag satt jag bara o log hela passet. Synd att man inte kan rida dem så länge de där små bebisarna, Fick lite go energi så efteråt longerade jag Jöns. En liten goding det med. V.V fick tyvärr vila idag (hmm, ja han skrittas bara så det är väl vila det med egentligen....) det var nämligen alldeles för långt till ridhuset denna regniga dag. Måste erkänna att jag var rätt nöjd att få stå under tak idag :) Men nu har mina pållar fått bo inne två nätter :( Är det slut på att ha uteliggardjur nu tror ni?

-Stackars alla uteliggardjuren, de som ligger ute i naturen, de som inte har nånstans att bo, när det blir mörkt =låt från radioprogrammet Rally. Alla ni födda på -90 talet (Sanna) fattar nu ingenting, hehe. (fantastiskt att man har vänner som är födda så sent :) 

För övrigt har mina grupper hoppat bana i två dagar nu. Jag tror minsan att ALLA kommer att delta i KM :)

Kommentarer

  1. Testa lite :) se om det går kommentera från telefonen... Funkar inte på datan hemma ...
    Men 90 talet var en bra tid och massa roliga radio program det finns ju inte längre ...

    SvaraRadera
  2. Hej igen ...
    Känns som det funkade :)
    Vad kul jag har skrivit här och inget hänt innan :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb