Chatte halt :(

Ni hästvänner har ju inte klarat er utan fått höra mitt gnäll om hans skritt. Men nu är han halt på riktigt, samma ben :( Hade vet. Fureus ute för tre veckor sedan, roterat bäcken var domen. Återbesök för en vecka sedan å då var han bra. Tjoho kunde man ju säga då men Annelie är allt mer misstänksam ändå. Red lite mer ordentligt, var med på KM men det kändes inge bra. Han sparkade lite efter att han hoppat. Visst han har inte hoppat på två månader så det kanske berodde på det men nja trodde jag. Idag när jag skulle tömköra såg jag direkt att han inte var ok. Men som tur är bokade jag tid på ATG redan för en vecka sedan. Förutseende...?

Kommentarer

  1. åååå hoppas det inte är nått allvarligt :( Han är så fin lilla chatte ;)

    Therese

    SvaraRadera
  2. Bra att du varit förutseende men mindre bra att han är halt! :( hoppas han blir ok snart!!

    SvaraRadera
  3. men fy så trist...
    fast kanske bra å få de utrett en gång för alla... :S Kram å tack själv..

    SvaraRadera
  4. Uscha... inge skoj med halta hästar!!
    Hoppas ni lagar snabbt! Hejja för det...
    Kan vara straffet för att ridfröken spöade skiten ur eleverna på klubbmästerskapet;) Puss
    // Möpam

    SvaraRadera
  5. NÄÄÄ men neeeej så tråkigt !!

    /Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ordspråk

Hopptävling på Kalmar Hästsportklubb